Forum
Home / Forum / Announcements / The mushrooms are coming!!!

🔎 The mushrooms are coming!!!

NordaHL (David)
img

Posted 1551843576 (Edited)

🍄 Description FR
On en avait tellement parlé, je ne vais peut être pas vous l'apprendre mais l'automne les champignons ça pousse comme des champignons.
Dans la vie j'adore l'automne pour les randonnais en foret et le ramassage de champignon, l'automne est souvent un bon moment que j'apprécie. Dans cette mise à jour j'ai envie de retransmettre cette simple passion. Et la joie de mettre la main sur des bonnes choses que dame nature sait si bien faire. Dans Zworld dame nature existe aussi, comme vous savez il y a un cycle de saison et vos conditions de survie en sont influencé, l'automne ici va vous permettra de trouver chaque matin des champignons aussi bien comestible que toxique et d'autre plus rare aux effets bénéfiques, par exemple antibiotique, antipoison. ^^

Si vous avez des idées nous pouvons en discuter en dessous.

J'ai mis à jour le wiki fr et ajouté la liste des champignons et où les trouver car bien évidement les champignons ont besoin de condition spécial à leur environnement pour pousser. Lien du wiki : https://zworld-afterlife.com/fr/wiki/liste-des-consommables#4

🍄 Description EN
We talked about it so much, maybe I won't tell you, but in the fall, mushrooms grow like mushrooms.
In life I love autumn for the forest hikers and mushroom picking, autumn is often a good time that I enjoy. In this update I want to broadcast this simple passion. And the joy of getting hold of good things that Mother nature knows so well. In zworld Mother nature also exists, as you know there is a seasonal cycle and your survival conditions are influenced by it, autumn here will allow you to find every morning mushrooms as well edible as toxic and other rarer ones with beneficial effects, for example antibiotic, antipoison. ^^

If you have ideas we can discuss here.

I updated the wiki fr and added the list of mushrooms and where to find them because of course mushrooms need special condition to their environment to grow. Link of the wiki: https://zworld-afterlife.com/en/wiki/list-of-consumables#4

Replies

Sign in or register to reply